20 юни 2012

Понякога е нужно само да наведеш глава, за да я видиш...

Малки Цветни Истории

Няма нещо, което да не е снимано вече... Абсолютно всичко, за което се сетите, че може да бъде снимано, вече някой друг го е снимал... Уви...
От там тръгна и малко по-различния ми поглед, при снимането на цветя... А и усещането от залягането в тревата е несравнимо...
Определено, преди това терена бива щателно оглеждан за изненади... В Нашата Мила Родна Страна, никой не го е еня, къде се изхожда домашния му любимец...  Не ми се навлиза в тази тема, за това прескачам...
Любимите ми маргаритки с любимите ми бокенца!
Боке - всичко, което е в дефокусната зона, онова размазанкото   ;-)
Кадрите са от пролетта, но така и не съм успяла да ги покажа...





© All rights reserved
Photography Lyuba Kemerova

Няма коментари:

Публикуване на коментар