23 август 2011

Как да ги забравиш...

Обичам всички цветя, но пролетните са най-любимите ми...
Едни такива пъстри, свежи и невероятно красиви...

Мястото за снимки, този път е една съвсем непретенциозна градина в един парк...


Този път хванах последните цветчета на незабравките...

До като ги снимам, изключвам всичко друго и се потапям в един мой си свят, където презареждам батериите си... Обичам да съм сама, а ако има и ей такива красоти, ехеййй... Кефа е пълен!
Уви, обаче не мога да превъзмогна погледите на минаващите, до като аз се навирам и снимам по разни градинки... А най-дразнещо ми е, че се опитват да ме заговарят, с което правят снимането ми още по-напрегнато... Но така е, все пак тези красоти са градски, а минаващи и гледащи винаги ще има...
Надявам се, че следващата пролет, ще успея да направя още по-красиви снимки, в същата тази непретенциозна градинка...

1 коментар:

  1. ще напиша нещо на друга тема- Мисля, че Обама не е негър (дори по новини, снимки и прочие- кожата му изглежда на моменти матова бяла- а не тъмна), а майка му е бяла (щом той е станал президент на САЩ- може майка му да е еврейка), а мъжа, който му се води баща (аз не знам дали той наистина му е баща) наистина е негър. Но и самия Обама може за пари да е защитавал исляма понякога и прочие и прочие

    ОтговорИзтриване