28 април 2010

Добро утро!

5 коментара:

  1. Мхм, бих могла и през моите очи да го препратя този морт в натюра, с тези лилави отблясъци... А книгата, защо така нещастно е захлупена, че да ме изгаря любопитство цял ден ? :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Прекалено нагласено щеше да е ако я бях обърнала.
    Мъча се с този натюр в морта... Не било толкова лесно, колкото изглежда...

    Ех, това любопитство...
    Паулу Коелю - Алхимикът
    Лек ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Люба.. на сърце са ми подобни натюрмоти въздействащи с уюта и спокойствието си.. с домашната романтика, следите на обич и грижа.. Харесва ми!

    Поздрави и :-)

    ps. Kнигата ми се случи едва пред ден-два да прочети и я разпознах лесно :-D И без нея щеше да е хубаво.. или пък оставена разтворена и похлупена, макар да не се оставят така книгите ;-)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти, Дими!
    Искам да се пробвам и в другите области на фотографията, че тези китки нещо ми омръзнаха...
    Трудно се нарежда един натюрморт, за да изглежда все едно си щраклан случайно... Определено има много тънкости и тук.

    ПП: А аз още не съм я прочела... Стои и ме чака... Срам голям...

    ОтговорИзтриване
  5. Много уютно и успокояващо ми действа тази снимка. Ще ми се да се гушна в леглото в този дъждовен ден и да си чета книжка...

    ОтговорИзтриване