05 март 2010

Черно-бели женски страсти...




6 коментара:

  1. Обикновено не ми допадат снимки с наклон в хоризонта, но тази третата е страхотна!

    Изненада ме с темата, Люба, :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Дими!
    Има нещо точно в тази с наклона, което ми дразни окото, но не знам кое точно - дали точно този наклон... Умишлено я сложих, защото точно тя ме накара да се загледам повече...
    Темата е проект, в който участвам. Снимка на черно-бели контрастиращи предмети, но самата снимка да не е преработена в черно-бял вариант. Това са си истинските цветове.
    Пък и цветята нещо не ми се снимат вече...
    Определено обаче няма да ги пренебрегвам, защото те са ми страст.

    Поздрави и прекрасен уикенд ти желая!

    ОтговорИзтриване
  3. Люба, харесва ми новата тема, макар че и цветята ти си ги гледам с удоволствие.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти, Петя!
    Ще има и цветя, но нека и малко разнообразие да внесем все пак...
    Трябва да се снима всичко, за да не ни омръзва!

    Поздрави и за теб!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни са всичките снимки от сесията! Ставаш все по-добра зад обектива, Любе! Много женственост, финес и загадъчност - истинско усещане за жена!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти, Евка!
    Не съм толкова добра, колкото ми се иска... Все още стрелям на посоки с надеждата, че поне един ще има като за пред хората...
    Както се казва: На магия!

    Поздрави и за теб!

    ОтговорИзтриване