26 ноември 2009

Колаж /02

3 коментара:

  1. Харесва ми! Често попадам на подобни колажи, които привличат вниманието именно заради сбора и съчетанието на няколко снимки.. допадат ми :-)
    Всъщност.. Люба, каква програма ползваш за тях? Прости невежеството ми..

    Поздрав :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, Дими! Благодаря ти отново!
    За обработката на снимките си, ползвам само две програми. Фотошоп и Пикаса. Колажа е направен с Пикаса, много елементарна програма. Ако я нямаш, потърси я в нета и си я изтегли. Безплатна е. Там допълнително ще ти кажа как се действа.
    И също аз много харесвам колажите и за това доста често експериментирам с тях. Не винаги успешно, но...

    Поздрави и от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Аха - пак нещо ново за мен :-D

    Благодаря за инфото, Люба! Ще потърся програмата :-)

    ОтговорИзтриване