15 ноември 2009

Розова скука... /01

4 коментара:

  1. Според мен въобще не е скука.Много е нежно... по-скоро "розова нежност"

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти Петя!
    Кръстих ги Скука, понеже на мен ми беше скучно... Всички в къщи сме болни, някакъв вирус ни тръшна... На мен ми се снима, но няма какво...
    Та на снимката цвете, розово - общо взето банално...
    Поздрави и весела седмица ти желая!

    ОтговорИзтриване
  3. Ауу.. Люба! Как банални бре? Нежни, крехки и.. сантиментални: у майка винаги ги е имало. Няколко саксии на перваза на северния прозерец.. харесвам ги много. Не мръзнат през зимата и почти постоянно цъфтят :-)

    Сърдечен поздрав от мен, с благодарност за розовата, леко носталгична прелест и с пожелание за бързо и леко възстановяване на теб и семейството ти!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти Дими!
    Вече сме по-добре, но не сме оздравяли напълно. Дано по-бързо се оправим, че много неприятно с тези болести.
    Поздрави и за теб!

    ОтговорИзтриване