29 октомври 2009

Размисли

6 коментара:

  1. Направо съм потресена!
    Страхотни снимки!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Злати!
    Затрудних се доста, но не им се дадох.
    Поздрави!
    Лека вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  3. Тази снимка ми харесва най-много от последната ти сесия! Перфектно изпълнение, композиция, осветление и загадка! Ставаш все по-голям виртуоз зад обектива! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ева, благодаря ти!
    Много ме затрудни този проект, признавам си...
    Но аз обичам предизвикателствата!
    Сега е на ред следващото...
    Лека вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления, Люба!

    Снимката е страшно сполучлива, чудесна е! Браво!

    Сърдечен поздрав от мен :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ти, Дими!
    Твоето признание е важно за мен!

    Поздрави за теб, от модела на снимката!

    ОтговорИзтриване