05 октомври 2009

"През моите прозорци"

По идея на Дими, днес показвам гледката "През моите прозорци".
Умишлено забавих изпълнението на проекта, с надеждата, че ще имам и по-хубави гледка, но уви...
Няма как "Моята гледка" да е като ка Дими "Гледката".
Дано да ви хареса поне малко. Аз признавам си, не ми харесва особенно.





Стадион "Христо Ботев" е под прозорците ни:
Понякога имаме и такива гледки:

От около 20 дена имаме ето тази гледка. Някакви деца запалили казана, той пламнал и идвала пожарната да го гаси. От тогава обаче, аз не съм видяла някой да извозва боклуците. Адски много ме дразни този факт, че всички се правят, че не виждат. Фирмата обслужваща точно тези казани /за разделно събиране на боклука/ не чистят самия боклук, понеже той не е от разделните... Не сменят казана, понеже първо трябва да извозят старите боклуци, а те са приоритет на Градска чистота...
Красота!!! Чистота!!! Гледка за чудо и приказ!!!
Хубавото е, че идва студ и няма да се разнасят миризмите...
За заразите не искам и да мисля...

3 коментара:

  1. Люба!
    Разкошни са облачетата - меки, леки ..като отскубнати от пухения юрган на есента :-)
    Последната снимка на залеза и силуета на сградите .. любима!
    Спомням си, спомена в блога ми, че гледката от прозорците ви не е нищо особено.. да бе, да..: още зелено, виждат се върховете на дърветата и колко хора могат да следят футболния мач в пряко излъчване на живо, без дори да излязат от дома си?! :-D

    И да, как да не си пожелае човек обектив с по-голям zoom? Надявам се, скоро да сменят казана и пироманските желания на хлапетиите да са отминали.. :-(

    Благодаря за споделеното и за разказа в снимки!

    Сърдечен поздрав и пожелание за уютна и спокойна, пълна с усмивки, здрава и успешна есен :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми хареса.Страхотно пловдивско небе :)....и гледката ти не е за подценяване.А що се отнася до боклуците-в България,това не е единичен случай.Стискам палци скоро да разрешат проблема ви.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви и на двете!
    Май през обектива е по-красиво отколкото е в действителност...
    Лека и успешна седмица ви желая!
    Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване