14 октомври 2009

И когато спря, настана красота... /01

2 коментара:

  1. Здравей.Прекрасни снимки..онемях просто.И аз снимам,но виждам доста повече качество при теб.
    С какво снимаш и има ли обработка на тук публикуваните снимки?И ако ,да каква-особено ме интересуват макро снимките с блърнатия (замъглен) фон.
    Благодаря предварително :)
    Усмихнат ден от мен :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Лили!
    Радвам се, че харесваш снимките ми.
    За качеството на снимките не мога да говоря, тъй като снимам сравнително от скоро, от май месец, което до момента е точно 6 месеца. Абсолютно начинаеща съм още, за средите на фотогафите.
    Снимам единствено и само за мое собствено удоволствие. А коментари като твоя, са наградата за трудът който полагам!

    Този блърнат фон е резултат от макро обектива с който са снимани/Nikkor 105mm 1:2.8G ED/. Обработвам единствено контраст, цвят и ретуш на някое петно. Все още изучавам Фотошопа и всичко с него правя на магия.
    Весел ден и на теб!

    ОтговорИзтриване