04 септември 2009

На свечеряване


10 коментара:

  1. Има нещо нереално и фантастично в тези снимки.. :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Дими, тези снимки са направени при абсолютен мрак със светкавица. Пеперудата си беше избрала това растение да пренощува, но детенцето ме викна за ми я покаже и да я снимам. Аз не вярвах... На сутринта беше още там, но сутрешните снимки не станаха.
    Абсолютно на магия, както се казва.
    Интересни и различни.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Побърка ме ти с твоите снимки! :)
    Тия дни ще си вземам "сериозно" фото. За сега само с китовия обектив, ама имам страхотен стимул в твое лице, за по-нататъшно развитие! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Злати, благодаря ти много!
    Казвай на какво си се спряла?
    А за стимула, на мен го остави.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. :) Информативно - Nikon D5000 kit с обектив AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3.5-5.6G VR. Щеше ми се да е с двата обектива, ама за момента нямам толкова средства. Ще се спестяват още! Левчета в буркан! :)))))

    ОтговорИзтриване
  6. Стискам палци... А като знам и каква е тръпка. Радвам се за теб!

    ПП: Пък те и празници идват... Дядо Коледа все ще се смили над теб ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Радвам се, че ти харесва!
    Благодаря отново!

    ОтговорИзтриване