29 септември 2009

В синя рокля се облякох... /01

5 коментара:

  1. Отново страхотна серия! :)
    И един "профи" въпрос - този заден бял фон как го постигаш? По принцип слагаш нещо бяло отзад, когато снимаш или е последваща обработка на компа?

    ОтговорИзтриване
  2. ммм супер...като любимата ми песен...purple rain

    ОтговорИзтриване
  3. Злати, благодаря ти!
    Имам една бяла покривка, която не става на нито една маса в къщи, ненужен подарък, който щях да изхвърлям... НО сега ми върши страхотна работа.
    Иначе и след това правя обработка с две програмки на компа, което също изсветлява много.
    Решила съм скоро да се снабдя с няколко метра плат в различни цветове, точно за тази цел.

    Ани, радвам се, че ти харесват.
    Песента е страхотна.

    Весел ден ви желая, момичета!
    Благодаря ви, че се отбивате при мен!

    ОтговорИзтриване
  4. "Здравейте!
    Добре дошли при мен!
    Това са моите ПЪРВИ ОПИТИ с фотоапарата.
    Знам, че трябва още много път да извървя... Надявам се, че с времето и практиката ще ставам все по-добра."

    Този текст е за заблуда на противника нали? :-)
    ============================================== Относно снимките - страхотен и плътен баланс на цветовете. Браво :-) много ми харестват.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за похвалата, Preor!
    Не този текст, не е за заблуда на противника. Истина си е. Занимавам се сравнително от скоро с фотография и всеки нов кадър е предизвикателство за мен. Старая се доста.
    Дано да успявам.
    Благодаря за визитата и за коментара!
    Добре дошли в моя свят!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване