23 август 2009

Боядисах този свят с най-любимия ми цвят...

ОРАНЖЕВА ПЕСЕН

Втори ден рисувам аз, просто без да спирам
А бои, бои у нас - само си избирай
Боядисах този свят с най-любимия ми цвят.

Припев:
Оранжево небето, оранжево морето,
Оранжева тревата, оранжев и градът
С оранжевите майки, оранжеви дечица,
Оранжеви китари, оранжево звънят.

Ала чичко строг, брадат, появи се в къщи
Щом рисунката видя, мигом се намръщи
И отсече важно: Не! Ти грешиш! Така не е!
Припев...

Но лъчите си над нас слънцето разплиска
И тъй както исках аз, всичко боядиса
Слисан чичкото мълчи, гледа и върти очи.
Припев...

Тази песничка навред, все така ще пея
Знам добре и за напред ще дружа със нея
Даже и да си голям, славно е да виждаш сам...
Припев...

8 коментара:

  1. ей страхотна песничка.Благодаря,че ми я припомни.Благодаря и за страхотните сними,които споделяш.Имаш награда при мен,мини да си я вземеш :) хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
  2. Любимият цвят и на щерката!
    Подлуди ме това лято за оранжев бански! :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Дими и Петя, благодаря ви много!
    Трогната съм от милите жестове към мен!
    Радвам се, че харесвате творчеството ми/ако мога така да го нарека/.

    Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  4. Злати, усмивки и за теб!
    Надявам се, че сте намерили слънчев бански.
    Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  5. Aivanova каза...

    ооооооооооранжево...супер

    ... звънят! Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  6. Заповядай в моя блог, там те чака нещо специално.:)

    ОтговорИзтриване