05 август 2009

И пак цветя...

6 коментара:

  1. Sky, радват ме снимките ти! Много нежност има в тях.. и настроение!

    Бъди здрава! И много усмивки в дните :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Дими, благодаря много за милите думи!
    А мен ме радват коментари като твоите. Макар, че снимките ми са доста аматьорски и имат много кусури... Но се старая! Дано да вървя в правилната пососка.
    Весел ден и много усмивки ти пожелавам!
    ПОздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Хм... Аматьорски са моите снимки, така да знаеш! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Злати, благодаря ти!
    Трогната съм!
    Поздрави и за теб!
    ПП: Ама дайте и малко критика де. Не е идеално всичко.

    ОтговорИзтриване
  5. Хм... Критика, викаш... Да видим! :Р
    За снимките - нямам критика! :) За надъхан любител фотограф като мен, са си направо шедьоври! :)))
    Може само да пускаш всички снимки от една фотосесия в една публикация, та да не ми се налага да връщам много назад, за да не пропусна някоя... Ама това е само предложение, де! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Еххх, Златииии!
    Ти една критика ми направи... Думи нямам.
    Аз по принцип се старая да ги пускам заедно, ама след време ровейки се в архивите и попадам на нещо, което смятам, че съм пропуснала и...
    За това така се получава. :)

    ОтговорИзтриване